Thursday, July 29, 2010

Pada 28 julai,kami telah diberikan tugan untuk membuat topeng.Kami perlu kaitkan enam elemen yang telah kami pelajari sebelum ini.

  1. Niat:Saya akan melengkapkan tugasan yang diberikandengan sebaik mugkin.
  2. Aktor:Saya yang akan membuat topeng tersebut mengikut arahan yang telah diberikan.
  3. laku:saya telah membuat topeng tersebut mengikut langkah-langkah sehingga ia telah selesai disiapkan.
  4. Peraturan:Saya perlu berhati-hati semasa menyiapkan topeng ini kerana langkah nya rumit sedikit.
  5. Hasil:saya dapat menyiapkan tugasan yang diberikan sebelum tarikh yang telah ditetepkan.
  6. Tempat:say telah menyiapkan topeng ini di bilik desasiswa.


























ANTARA LANGKAH-LANGKAH MEMBUAT TOPENG:

1.hancurkan surat khbar di dalam air.
2.tiup belon dan surat khabar yang telah dihancurkan
di atas belon.
3.keringkan topeng yang telah dibentukkan muka tersebut.
4.setelah kering tampal dengan kertas topeng itu.
5.mula mewarnakan topeng.
6.topeng telah siap dengan sempurna.

No comments:

Post a Comment