Wednesday, September 22, 2010

RUS 101

PART 1

LOOKING BACK...



Kami di berikan tugas ini supaya kami ingat semula tujuan berada di usm ini...



Saya ingin imbas balik masa mula-mula saya berada di usm.saya bersama keluarga menaiki bas untuk sampai ke usm ini.jauh perjalanan jauh juga lah harapan ibu bapa saya untuk saya berjaya di usm nie.Kali pertama mula kelas semangat sangat.Sepanjang semester ini saya dapat banyak pengetahuan.saya jadi lebih berdikari dan lebih kenal erti hidup yang sebenar.saya tahu tentang economic in construction building,building construction and sketches.Banyak yang saya dapat dari studio dan banyak rekaan yang telah kami buat.walaupun ia meletihkan tapi kami dapat sesuatu dari tugasan tersebut.kami juga diselitkan kata-kata motivasi dan semangat sepanjang kuliah.



seterus ye kami perlu jelaskan kekuatan kami untuk masa depan.pada saya kekuatan saya bergantung dengan apa yang saya belajar.jadi saya akan belajar dan dengan ilmu yang ada saya akan menyumbangkan untuk masa depan.oleh kerana saya ambik jurusan arkitek saya mungkin suatu ari nanti akan membina satu bangunan yang memberi banyak sumbangan kepada masa depan.



PART 2





kami diberikan tugasan untuk mengkaji kubur yahudi di Jalan Zailan Abidin.saya bersama rakan-rakan menaiki bas dan berjalan kaki untuk sampai ke kubur yahudi itu.kami diberi tugasan ini supaya lebih tahu tentang sejarah di penang ini.















PART3
LOOKING FORWARD.

Kami diberi tugas untuk membuat monumen yang dapat ditinggalkan untuk masa dpn.monumen ini juga perlu dibuat daripada buluh.monumen saya mempunyai lambang kubah,helang dan buah chess.
kubah:kita semua hidup dalam satu rumpun yang mempunyai pegangan dan seni tersendiri.
helang:kita semua perlu kuat dan saling membantu untuk menjaga negara.pejuang dahulu juga seperti helang gagah dan berani.
buah chess:lambang kehidupan yang tidak selalu ye indah.banyak permainan dalam hidup.kitea perlu merancang terlebih dahulu supaya berjaya di kmudian hari.



No comments:

Post a Comment